Головна > Доставка і оплата

Доставка і оплата:

Доставка здійснюється лише
зареєстрованним клієнтам!

Реєстрація

КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ:

По Києву:

Правий берег: 4 рази/тиждень. (пн,вт,чт,пт)

Лівий берег: 3 рази/тиждень. (пн,ср,пт)

По інших містах Київської області: 1 раз на тиждень.
Мінімальне замовлення: 1500 грн
Доставка безкоштовна. Доставка здійснюється власною службою доставки машиною-рефрижератором до торгової точки (до місця куди може під’їхати вантажне авто)

Час прийому замовлень: замовлення приймаються до 15:00, за добу до дня доставки.

Примітка:

Доставка здійснюється протягом дня, в межах графіка роботи торгової точки, зазначеного Вами при реєстрації.

У зв’язку з великою кількістю доставок, на жаль, немає можливості попереджати клієнта про точний час доставки. Тому в день доставки на Вашій торговельній точці повинен бути присутнім співробітник, який зможе прийняти товар.
Оплата :

Оплачувати товар необхідно водієві за фактом доставки в національній валюті.

Повернення:

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172 продовольчі товари належної якості не підлягають обміну або поверненню. Тому, при отриманні продукції при водієві уважно перевіряйте відповідність вашого замовлення за кількістю та якістю!

Інші міста України:

Доставка:

1 раз в тиждень. День доставки залежить від адреси торгової точки. Ваш індивідуальний графік доставки буде складено протягом 2-х днів після реєстрації

Доставка безкоштовна. Доставка здійснюється логістичної компанією спеціалізованої машиною-рефрижератором до торгової точки (до місця куди може під’їхати вантажне авто)
Мінімальне замовлення: 1500 грн

Час прийому замовлень: замовлення приймаються до 12.00 згідно Вашого індивідуального графіка замовлення / доставки. Даний графік буде відправлений Вам у SMS і на Email на початку співробітництва.

Примітка:

Доставка здійснюється протягом дня, в межах графіка роботи торгової точки, зазначеного Вами при реєстрації. У зв’язку з великою кількістю доставок, на жаль, немає
можливості попереджати клієнта про точний час доставки! Тому в день доставки на Вашій торговельній точці повинен бути присутнім співробітник, який зможе прийняти товар!

Оплата :

Оплату необхідно робити до кінця дня після здійснення замовлення.

Неоплачені замовлення не відвантажуються.

Способи оплати :

1) Онлайн за допомогою платіжної системи «Wayforpay», з якою співпрацює наша компанія. Після замовлення Вам надходить SMS і Email повідомлення. У тексті повідомлення знаходиться посилання, перейшовши за яким Ви потрапите на сайт платіжної системи, де зможете здійснити платіж, використовуючи банківську карту. Без комісії і без необхідності вводити реквізити одержувача і платника!

2) Готівкою через термінал самообслуговування ПриватБанку Без комісії, без необхідності вводити реквізити отримувача та платника.

3) На розрахунковий рахунок через касу будь-якого банку. Реквізити розрахункового рахунку приходять у вигляді SMS і Email повідомлення після здійснення замовлення.

Примітка:

При використанні даного способу оплати, Вам необхідно обов’язково до 12.00 відправляти фото квитанції на Viber 0503028851 або Email sales@premierfood.com.ua

Повернення:

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172 продовольчі товари належної якості не підлягають обміну або поверненню. Тому, при отриманні продукції при водієві уважно перевіряйте відповідність вашого замовлення за кількістю та якістю!