“Ті самі хот-доги з АЗК. 15 років з нами!”: бренд Mr.Grill запустив масштабну рекламну кампанію
Комунікаційне повідомлення
15 років тому саме бренд Mr.Grill запропонував смачний і ситний перекус у шаленому ритмі міста. Зараз складно уявити, що у 2008 році лише на п’яти АЗК пропонували клієнтам справжній французький хот-дог українського виробництва. Сьогодні ж бренд Mr.Grill — це 10 000 000 хот-догів щомісяця на 2 000 АЗК країни. Хот-дог швидко став популярним атрибутом будь-якої подорожі чи відпочинку, а також зручним перекусом у кафе біля вашого дому.
Рекламна кампанія “Ті самі хот-доги з АЗК. 15 років разом” потужно стартувала з роликом, який вже побачили понад 2 000 000 українців у соціальних мережах, на екранах ТРЦ, на сторінках он-лайн ЗМІ. Незабаром Mr.Grill з'явиться на білбордах, на екранах у всіх “Інтерсіті” та звучатиме по радіо.
Як створювали ролик
Створити ролик запросили команду «Esse production house». Під керівництвом режисера Глеба Фельдмана та оператора-постановника Влада Пенькова працювало понад 60 людей різних професій. Творчому процесу могли завадити й комендантська година, й імовірність блекауту (на майданчику працював потужний генератор), і несприятлива погода. Але все вдалося! Спеціальні лампи JUMBO перетворили похмурий день із дощовими хмарами на ясний і сонячний. Вони ж освітлювали майданчик у сутінках, адже зйомки тривали 17 годин поспіль.
Локацією обрали АЗК надійного партнера групи компаній Premier FOOD, власника бренду Mr.Grill. Художники постановники перетворили її на ретро-заправку 2008 року. Паливні колонки орендували на складі зі справжнім кіно-реквізитом. Додатково на АЗК збудували декорації - звели будинок головних героїв, в котрому знімали сцени в спальні. Фільмували на професійну камеру ARRI Alexa Mini зі спеціальною анаморфотною оптикою, що додає привабливе викривлення країв кадру й художньо підкреслює сонячні відблиски. Для ефектної появи в кадрі героїв на мотоциклах запросили каскадерів. Спеціально для зйомок було приготовлено понад 300 хот-догів Mr.Grill.
Засновник та CEO Premier FOOD Group та бренду Mr.Grill Віталій Войтович:
— П’ятнадцять років тому ніхто не вірив, що український французький хот-дог українського виробництва стане корисним, швидким і зручним перекусом зі справжнього м’яса, тобто високоякісним продуктом у цьому сегменті. Бренд Mr.Grill змінив ставлення українців до хот-догу. Сьогодні ми й далі розвиваємо культуру споживання street food і задаємо тренди, задовольняючи потреби споживачів. Ті самі хот-доги з АЗК залишаються поруч з українцями за будь-яких умов!
Mr.Grill — це 10 млн хот-догів щомісяця, більше ніж 2000 АЗК, 5500 стрітфуд партнерів, та 1000 точок продажу в рітейлі. А також — бездоганний сервіс з можливістю оформити замовлення 24/7 на сайті та в мобільному застосунку з доставкою до шести разів на тиждень.