RU EN
simple-banner

Поширені питання

Прагнемо бути ще більш корисними та хочемо радувати вас якомога частіше.
Як почати
  • Як почати, і навіщо реєстрація

    Ви вже тут, а отже нам залишилось тільки пройти легку реєстрацію підприємця.

    Мати особистий кабінет дуже зручно. Ви зберете собі список своїх покупок, бачитимите графік доставки, і статуси своїх замовлень. Плюс, всі дані вводяться лише 1 раз.

    А нам це необхідно для внесення в систему, налагодження маршруту на ваші торгові точки.

  • Як краще заповнити дані

    Ім'я та прізвище. Тут вказуються дані ФОПа. Саме на це ім'я будуть виписуватись накладні

    Місто/село. Населений пункт, в якому знаходиться основна торгова точка. Якщо ви працюєте в різних містах, оберіть населений пункт, в якому мешкаєте.

    ІПН (ідентифікаційний код). Це не обов'язкове поле. Але якщо ви у нас будете оплачувати по безготівковому розрахунку, ІПН нам потрібен щоб ідентифікувати платіж. Саме завдяки йому наші бухгалтери співвідносять оплату з контрагентом.

    Номер телефону. Номер людини, яка буде замовляти і приймати рішення

    E-mail. Додавайте будь-яку зручну Вам. На пошту після реєстрації надійде пароль. Також на e-mail вам будуть надсилатися листи по замовленню та супровідні документи.

  • В мене змінився ФОП. Як відкорегувати дані?

    Просто зареєструйтесь заново, використовуючи інший e-mail та номер телефону.

    А після цього, перетелефонуйте за номером +38 (050) 490 86 36. Менеджер допоможе перенести торгові точки, попередню пошту та номер телефону.

Доставка
  • Як це відбувається?

    Наша машина буде привозити вам товар напряму до торгової точки.

    • Машини з рефрижератором. Тож продукція буде доставлена в бездоганній кондиції.
    • До 6 разів на тиждень у великих містах. І від 2 разів у менших населених пунктах.
  • Як дізнатися графік і умови в моєму місті?

    Перейдіть, будь ласка, за цим посиланням: https://mrgrill.ua/delivery-and-payment .

    Бачите, трохи нижче червоного напису є поле "Способи оплати та доставки"? Клікніть на нього, будь ласка. Оберіть ваш населений пункт, і одразу побачите графік.

  • Помилка при перевірці графіку: Доставка не здійснюється у це місто

    Спробуйте зареєструватись. Треба буде уточнити індивідуально, можливо ми зможемо доставляти вам.

  • Це безкоштовно?

    Так, у більшості населених пунктів. Детально можна побачити на сторінці графіку https://mrgrill.ua/delivery-and-payment.

  • Моя доставка сьогодні. О котрій очікувати водія?

    Після 10:00 на номер телефону, вказаний у вашому особистому кабінеті надійде смс з орієнтовним часом прибуття водія.

  • Які документи доставляються разом із товаром?
    • Видаткова накладна
    • Сертифікати якості
    • ТТН (для ТОВ)
Оплата
  • Можна сплатити готівкою?

    Так. На вибір для вас цілих три способи. При замовленні можна обрати потрібний варіант:

    1. Готівка: Просто сплачуєте водію при отриманні.

    2. Онлайн у сервісі WayforPay (передоплата), де є можливість оплатити через: Privat24, Monobank, Apple Pay, Google Pay, За номером карти. *Сервіс бере невелику комісію 1%.

    3. Безготівковий розрахунок: На банківські реквізити нашої ТОВ "Прем'єр Фуд" (передоплата).

  • Чи треба підтверджувати оплату?

    Так, для цього є два дуже простих способи:

    1. SMS після замовлення

    Після створення замовлення вам надійде смс з реквізитами. В кінці цього повідомлення є посилання. Натисніть на нього, будь ласка. Ви перейдете одразу на сторінку, де можна в 1 клік прикріпити квитанцію.

    2. На сайті в особистому кабінеті

    Зайдіть у розділ ваших замовлень -> Розгорніть бажане замовлення -> Зверніть увагу, на напис "Виберіть файл" під текстом "Завантажити квитанцію оплати" -> Це те, що нам потрібно.

  • Як змінити спосіб оплати?

    Це можна зробити, якщо час для прийому замовлень по вашому графіку ще не вийшов. Клікніть на нашого бота-помічника (червона іконка у правому нижньому кутку на сайті):

    Перейдіть в розділ: Я постійний клієнт -> Змінити метод оплати замовлення

    Або просто зателефонуйте нам за номером +38 (050) 490 86 36. Повідомте менеджеру ваш ФОП, адресу доставки та бажаний спосіб оплати.

  • Помилка при завантаженні квитанції "Поле Квитанція до оплати повинне містити файл одного з типів: pdf, doc, docx, png, jpg"

    Якщо ви впевнені, що завантажуєте файл коректного формату, рішення дуже просте: замість самого PDF документа просто прикріпіть його фото (скріншот).

  • У мобільному додатку не активне поле або кнопка для завантаження квитанції

    Це означає, що у додатка немає доступу до ваших файлів. Нам просто треба надати цей доступ. Обирайте зручний спосіб:

    1. Видаліть і заново встановіть додаток.

    Тоді при першому запуску система у вас запитає, "Чи хочете ви надати доступ до файлів?".

    2. В налаштуваннях вашого смартфону

    Нам потрібен розділ "Додатки (рос. Приложения)" в налаштуваннях. Знайдіть в списку Mr.Grill -> клікніть на нього -> у розділі "Дозволи" можна обрати "Доступ до сховища", або "до Фото та відео" -> це те, що нам потрібно дозволити.

Обладнання
  • Розстрочка

    Як оформити кредит на гриль. 

    • Зробіть замовлення на сайті;
    • При оформленні замовлення обрати пункт "Розстрочка";
    • На сторінці оплати через WayforPay обрати необхідний банк. 

    Доступні варіанти: 

    1. Monobank - безвідцоткова оплата частинами, доступна на 3 місяці.
    2. ПриватБанк - миттева рострочка під 1.9%/місяць до 25 місяців.

     

    Важливо! Розстрочка можлива лише при замовленні грилів. 

  • Покупка чи оренда?
      Оренда Покупка
    Оплата Заставна вартість гриля

    З цієї суми і буде списуватись плата за оренду. Ми поділимо внесену суму на 24 рівні частини. І 1 рік щомісяця списуватимемо частку, доки не залишиться половина. Надалі - безкоштовно. А якщо у вас пропаде потреба в грилі, ми обов'язково повернемо залишок застави
    Разовий платіж - вартість гриля
    Мінімальне замовлення 2500 грн/місяць 0
    Стан Грилі можуть бути Б/В, але повністю працездатні, почищені, та мають товарний вигляд Новий
    Гарантія Постійна, при виконанні мінімального замовлення
    1 рік від виробника. Надалі надається при обігу 5000 грн/місяць
    Виконання гарантії На час ремонту видається гриль на заміну Підмінний гриль не надається
    Відправка на сервіс Безкоштовна
    Може бути платна, в залежності від області доставки
    Процес отримання Договір оренди -> Оплата -> Доставка

    Замовлення -> Оплата -> Доставка


    *В Київській, Чернігівській, Черкаській та Житомирській областях можлива оплата при отриманні

    Вартість доставки Безкоштовна
    Може бути платна, в залежності від області доставки
    Головні переваги Сервіс, менша вартість
    Простота замовлення, новизна, відсутність обов'зкового мін. замовлення
  • Скільки коштують, які характеристики?

    За посиланнями нижче повна і доступна інформація, пропонуємо подивитись:

    Покупка: https://mrgrill.ua/produkti/obladnannya/

    Оренда: https://mrgrill.ua/equipment-rent

  • Як доставляємо?

    Ми дуже стараємось доставляти обладнання нашим транспортом по всій Україні. І на сьогодні вже маємо таку змогу в Київській, Чернігівській, Черкаській та Житомирській областях.

    В інші населені пункти ми також швидко доставляємо. Але з нашим помічником - Новою Поштою, до вашого відділення.

    • Доставка в такому випадку сплачується покупцем;
    • Такі відправки ми здійснюємо по передоплаті;
    • Орендні грилі завжди доставляємо безкоштовно.
  • Обслуговування (покупка)

    Ми дбайливо і безкоштовно ремонтуватимемо гриль, який ви у нас придбаєте.

    • Від виробника надається гарантія на 1 рік. Але взагалі вона не має кінцевого терміну.
    • Для цього досить залишатися нашим стабільним клієнтом: Просто купуйте в місяць продукції загальною сумою більше 5 тисяч гривень.
    • Це може бути одне замовлення на 5 тисяч, або декілька менших. Йдеться про загальну суму нашого з вами обігу на місяць.
  • Обслуговування (оренда)

    Гарна новина - гарантія постійна, а на час ремонту ми надамо вам гриль на заміну.

    • Просто купуйте в місяць продукції загальною сумою більше 2500 грн;
    • Це може бути одне замовлення на 2.5 тисяч, або декілька менших;
    • Йдеться про загальну суму нашого з вами обігу на місяць.
  • Порядок отримання

    Покупка

    Замовлення на сайті-> Оплата -> Доставка

    *В Київській, Чернігівській, Черкаській та Житомирській областях можлива оплата при отриманні, і доставка разом з товаром нашим транспортом.

     

    Оренда

    Договір оренди -> Оплата -> Доставка

     

    Крок 1, Договір:

    Ми з вами підпишемо договір оренди (на ім'я вашого ФОПа). Для цього нам з вами знадобиться фото декількох документів:

    •  Паспорт ФОП
    •  Ідентифікаційний код
    •  Виписка з ЄРДР, що особа є підприємцем

    З цим допоможе менеджер.

     

    Крок 2. Заставна вартість

    Сума вноситься після підписання договору і перед відправкою, на розрахунковий рахунок ТОВ Прем'єр Фуд. З цієї суми і буде списуватись плата за оренду.

     

    Крок 3. Отримати доставку гриля

Продукція
  • Як отримати прайс?

    У нашому боті в правому нижньому кутку сайту (червоний значок): Я тут вперше -> Завантажити прайс.

  • Як обрати сосиску для хот-дога

    Для старту нам з вами досить обрати 1 вид сосиски і 1 ковбаски. Це покриє стандартну потребу і дозволить вам комфортно протестувати саму ідею хот-дога.

     

    Зверніть увагу на розмір сосисок

    Якщо вони 18-22 см - підходять під звичайну булочку для хот-догу. Якщо більше 22 см, радимо обирати булочку XL. Це окремий, більш ситний формат.

    Клієнтам обов'язково сподобається.

     

    У нас є дуже зручний покроковий підбір сосисок

    Просто скористуйтесь нашим ботом-помічником (червоний значок у правому нижньому кутку): Я тут вперше -> Допоможіть з вибором товарів для хот-догу.

  • Я можу купити тільки булочки для хот-догу?

    Ми - виробник м'ясної продукції, тож відвантажуємо булочки разом із сосисками.

    Не обов'язково, щоб ковбаски були у кожному замовленні. Але їх кількість разом з булками за час нашого з вами співробітництва має бути співставна.

  • Що таке охолоджена продукція?

    Майже вся наша продукція проходить шокову заморозку, що збільшує термін зберігання.

    Але в категорії "Паніні, Чіабати та Багети" можна знайти охолоджену. Така продукція:

    • Готується спеціально під ваше замовлення;
    • Зберігається до 7 днів;
    • Повністю готова до вживання, навіть без додаткового підігріву.
Документообіг
  • Для співпраці потрібен договір поставки?

    Не обов'язково. Якщо у вас є бажання оформити такий договір, зверніться, будь ласка, за номером +38 (050) 490 86 36. Менеджер обов'язково допоможе.

    Для ФОП: менеджер попросить надати фото ІПН, Паспорта, Виписки із ЄРДР, про те, що особа є ФОПом.

    Для ТОВ: бажано надати повний пакет установчих документів.

     

  • Як отримати акт звірки?

    У нашому боті в правому нижньому кутку сайту (червоний значок): Я постійний клієнт -> Акт звірки

    Або просто зателефонуйте на номер +38 (050) 490 86 36, та повідомте про акт менеджеру.

RU EN
Авторизуйтесь та купуйте швидше та вигідніше