RU EN
Інвестиції в майбутнє. Premier FOOD Group – генеральний спонсор призового фонду на Franchise Camp 2024

Інвестиції в майбутнє. Premier FOOD Group – генеральний спонсор призового фонду на Franchise Camp 2024

30.09.2024
Інвестиції в майбутнє. Premier FOOD Group – генеральний спонсор призового фонду на Franchise Camp 2024

За лічені дні розпочнеться найочікуваніша подія осені – Franchise Camp 2024. Сміливі, свідомі українські підприємці зберуться в Карпатах, щоби провести насичені 3 дні нетворкінгу, брейнштормів і водночас приємного відпочинку. 

Мета цьогорічного кемпу – створити бізнеси для ветеранів. Команда-переможець отримає 1 млн гривень на реалізацію своєї ідеї Згодом Franchise Camp розробить франшизу для цього бізнесу, яку зможуть придбати ветерани на грантових умовах. 

Premier FOOD Group з власним брендом хот-догів Mr.Grill стала генеральним спонсором призового фонду на Franchise Camp 2024 і виділяє 1 000 000 гривень на реалізацію бізнес-ідеї. 

Команда головного спонсора призового фонду дала інтерв’ю та розповіла про мотивацію, спільні цінності, очікування від співпраці та роль спонсорів у підтримці соціальних ініціатив. 

Що стало головною мотивацією для того, щоб стати генеральним спонсором призового фонду цього проєкту?

«Головною мотивацією стало наше прагнення сприяти позитивним змінам в українському суспільстві та щиро підтримати ветеранів, які захищали наше майбутнє. Ми віримо, що підтримка ветеранів у створенні власних бізнесів стане важливим кроком до їхньої інтеграції та допоможе їм повернутися до цивільного життя» 

Які цінності або ідеї цього проєкту збігаються з цінностями вашої компанії? 

«Однією з основних цінностей Premier FOOD Group є підтримка людей. Ми завжди акцентуємо увагу на важливості соціальної відповідальності, на підтримці українців»  

У Premier FOOD Group додають:

Забезпечення можливостей для економічної незалежності ветеранів через підприємництво співзвучно з нашим прагненням сприяти суспільній інтеграції і соціальному внеску. Ця ініціатива підкреслює нашу віру в важливість інклюзивності і соціальної відповідальності, допомагаючи ветеранам стати повноправними учасниками економічного життя країни.

Які очікування ви маєте від цієї співпраці? 

«Очікуємо створення міцних партнерських відносин з ветеранами, які допоможуть їм реалізувати свій потенціал у бізнесі. Premier FOOD Group прагне побачити нові бізнеси, що стануть каталізатором для відновлення та розвитку української економіки» 

Які результати або досягнення ви хотіли б бачити після завершення проєкту? 

«Компанія прагне побачити успішно реалізовані бізнес-проєкти, які допоможуть ветеранам не лише інтегруватися у цивільне життя, а й надихнуть інших ветеранів та підприємців на подібні ініціативи. Ми хочемо зробити нашу країну кращою!»  

Чим цей проєкт вирізняється серед інших, у яких ви вже брали участь як спонсор?

«Franchise Camp 2024 особливий тим, що він безпосередньо орієнтований на ветеранів, які часто стикаються з перешкодами на шляху до повернення до цивільного життя» 

У Premier FOOD Group додають:

Цей проєкт не просто надає допомогу, а пропонує ветеранам конкретні інструменти і підтримку для створення власного бізнесу. На відміну від інших проєктів, які фокусуються на загальній благодійності, Franchise Camp має на меті довгострокову економічну стійкість для ветеранів, допомагаючи їм будувати нове життя та приносити користь для нашої країни.

Як ви вважаєте, яка роль спонсорів у підтримці таких суспільно важливих ініціатив?

«Спонсори відіграють важливу роль, надаючи необхідні ресурси та підтримку, які роблять реальними суспільно важливі ініціативи. Вони допомагають залучити увагу до проєкту і сприяти його успіху, що своєю чергою, надихає й інших приєднатися до благодійності» 

Чи є у вас власний досвід співпраці з ветеранами або підтримки соціальних ініціатив? Як цей досвід вплинув на ваше рішення інвестувати в кемп?

«Ми активно залучаємося до різноманітних благодійних проєктів, спрямованих на підтримку українських громад, особливо в умовах сучасних викликів. Серед благодійних ініціатив — допомога захисникам і захисницям, підтримка родин, що постраждали від військових дій. Ми постійно співпрацюємо з національними та місцевими благодійними фондами, спрямовуючи значні ресурси на реалізацію соціально значущих проєктів» 

«Наш обов’язок як суспільства — забезпечити тим, хто нас захищав, підтримку та можливість реалізувати свій потенціал у мирному житті» 

Які критерії для вас є ключовими при виборі переможців? Що ви сподіваєтесь побачити в бізнес-ідеях?

«Ми шукаємо бізнес-ідеї, які практичні, інноваційні та мають потенціал для досягнення значного соціального впливу. Бізнес-модель повинна бути фінансово життєздатною та мати потенціал для стійкого зростання» 

«Наша компанія щиро вірить, що створені проєкти будуть здатні вирішувати реальні проблеми та створювати можливості для зайнятості наших ветеранів. Це сприятиме їх інтеграції в цивільне життя, водночас підвищуючи економічний потенціал і соціальну згуртованість нашої країни»