Mr.Grill презентує нову рекламну кампанію: "Ті самі хот-доги!"
Під гаслом "Ті самі хот-доги!" нова кампанія підкреслює цінності бренду: доступність, якість та постійну присутність у житті українців.
Для створення ролика бренд, керуючись минулим успішним досвідом, залучив команда «Esse production house», яка під керівництвом режисера Слави Мельника, за 18 годин знімального процесу втілила в життя креативну ідею, що наповнена динамічністю та передає шалений ритм великого міста.
Над новою історією від Mr.Grill працювали більше 100 людей. Під час зйомки і монтажу було використано найкраще обладнання, новітні технології, 3D елементи, штучний інтелект, що дозволило досягнути вражаючого результату.
"Ми знаємо, що хот-доги Mr.Grill стали невід'ємною частиною повсякденного життя українцям ", - говорить Віталій Войтович, засновник та CEO Premier FOOD Group та бренду Mr.Grill. "Вони зручні, смачні та доступні, тому їх обирають як дорослі, так і діти.”
Нова рекламна кампанія покликана нагадати, що Mr.Grill завжди поруч, готовий запропонувати швидкий, смачний та ситний перекус. Вона охопить весь український медіапростір, включатиме телевізійні ролики, рекламу на радіо та в соціальних мережах, digital каналах, а також зовнішню рекламу. Крім того, Mr.Grill планує провести ряд спеціальних заходів та активностей.
«Ви запитаєте, для чого ми знімаємо? По-перше, ми віримо в нашу країну, ми віримо в наше майбутнє та нашу Перемогу!»- додає Віталій Войтович.
Mr.Grill — відомий український бренд хот-догів зі справжнього м‘яса, який 16 років назад впровадив культуру споживання хот-догів в Україні, що співпрацює з понад 11 000 партнерами по всій Україні, а географія експорту охоплює понад 10 країн.
В 2024 році Mr.Grill планує й надалі розвивати якісний український стритфуд та дарувати смачні враження поціновувачам хот-догів.