RU EN
Як стати найкращим місцем для перекусу клієнтів - маленькі лайфхаки.

Як стати найкращим місцем для перекусу клієнтів - маленькі лайфхаки.

09.05.2022
Всі ми знаємо, як важливо стати тим самим смачним місцем, місцем сили та натхнення для своїх відвідувачів. Але як саме це зробити, як завоювати кохання споживача та які лайфхаки для цього існують - розказуємо у нашій статті.

Кав`ярня - це місце, де людина відпочиває, розслабляється та насолоджується смачним моментом. Це вже не просто заклад, де можна випити запашну каву чи перекусити, а особливий куточок, де знаходять друзів та навіть закохуються.

Як стати тим самим місцем? Декілька порад для вашого бізнесу.

Перше та найголовніше - персонал. Ваші баристи, повинні бути дружніми, комунікабельними, привітним і уважними до настрою, побажать гостей. Вони є  “обличчям”  вашої кав'ярні. 

По-друге, стріт-фуд – це бізнес, де клієнт не буде чекати. Продукт повинен бути знайомим, зрозумілим, швидко відтворюваним, і завжди якісним. Гість звикає і хоче отримувати ті самі смакові відчуття, емоції. Одним з таких є той самий хот-дог з АЗС!

Крім цього, потрібно уважно віднестися до подачі хот-догу і використовувати зручну оригінальну упаковку.
Готуйте на відкритій для гостей кухні/поверхні – це підвищить довіру вашого клієнта до закладу. А в
се, що вам потрібно для хот-догу - це невеликий гриль. 

Крім цього, урізноманітнюйте асортимент  солодкими пончиками

І пам'ятайте, правильно розробленене меню, яке відповідає потребам вашої цільової аудиторії, зробить ваш заклад  найулюбленішим місцем для смачного відпочинку.

По-третє, імплементуйте програму лояльності для постійних клієнтів, пенсіонерів, студентів тощо. Зробіть  своїх фанів  амбасадорами кав'ярні. 

Четверте - соціальні мережі. Гарна стрічка з оригінальними світлинами, унікальними пропозиціями зацікавить нових гостей. Запускайте таргетовану рекламу, робіть конкурси, знімайте веселі відео. 

Робіть свою справу з великою любов'ю та від усієї душі - і все у вас вийде.