Як стати найкращим місцем для перекусу клієнтів - маленькі лайфхаки.
Кав`ярня - це місце, де людина відпочиває, розслабляється та насолоджується смачним моментом. Це вже не просто заклад, де можна випити запашну каву чи перекусити, а особливий куточок, де знаходять друзів та навіть закохуються.
Як стати тим самим місцем? Декілька порад для вашого бізнесу.
Перше та найголовніше - персонал. Ваші баристи, повинні бути дружніми, комунікабельними, привітним і уважними до настрою, побажать гостей. Вони є “обличчям” вашої кав'ярні.
По-друге, стріт-фуд – це бізнес, де клієнт не буде чекати. Продукт повинен бути знайомим, зрозумілим, швидко відтворюваним, і завжди якісним. Гість звикає і хоче отримувати ті самі смакові відчуття, емоції. Одним з таких є той самий хот-дог з АЗС!
Крім цього, потрібно уважно віднестися до подачі хот-догу і використовувати зручну оригінальну упаковку.
Готуйте на відкритій для гостей кухні/поверхні – це підвищить довіру вашого клієнта до закладу. А все, що вам потрібно для хот-догу - це невеликий гриль.
Крім цього, урізноманітнюйте асортимент солодкими пончиками.
І пам'ятайте, правильно розробленене меню, яке відповідає потребам вашої цільової аудиторії, зробить ваш заклад найулюбленішим місцем для смачного відпочинку.
По-третє, імплементуйте програму лояльності для постійних клієнтів, пенсіонерів, студентів тощо. Зробіть своїх фанів амбасадорами кав'ярні.
Четверте - соціальні мережі. Гарна стрічка з оригінальними світлинами, унікальними пропозиціями зацікавить нових гостей. Запускайте таргетовану рекламу, робіть конкурси, знімайте веселі відео.
Робіть свою справу з великою любов'ю та від усієї душі - і все у вас вийде.